Onze tv spots


lach & doneer

Dit jaar bestaat La Vache qui rit maar liefst 100 jaar en dat vieren we met een lach met onze koe-le Lach & Doneer campagne in samenwerking met CliniClowns. Via de website www.100YTLC.com kun je jouw eigen lach opnemen en delen. Elke lach zetten we om in een donatie aan CliniClowns. Bij elke tiende gedoneerde lach tovert CliniClowns vervolgens een lach op het gezicht van een ziek kind.


La Vache qui rit 100 jaar

La Vache qui rit is 100 jaar geleden ontstaan met een sterke boodschap: lach het leven toe. Een 4-jarige lacht gemiddeld 300 keer per dag. Daarentegen lacht een 40-jarige slechts 4 keer op een dag. Terwijl het wetenschappelijk bewezen is dat lachen goed voor je is. Daarom willen we jou aanmoedigen om het leven toe te lachen met La Vache qui rit!


De vloer is lava

Lach het leven toe. Met vrienden.


Cheez Dippers Dance Battle

Met stip de leukste dip!